Kuchenka z akcesoriami - Party World

Jakiś czas temu do naszego domu (troszeczkę przez przypadek) trafiły plastikowe naczynka do zabawy w kuchnię. W pierwszym momencie pomyślałam sobie "Naczynia? Przecież ja mam w domu dwóch chłopaków", zaraz potem "Różowe? Co ja z nimi zrobię", ale szybko się opamiętałam. Nieważny kolor i nieważne, że zabawkowe naczynia i kuchenki są raczej domeną dziewczynek, przecież mój Dominik także może się nimi bawić. Wiedziałam, że będzie zachwycony więc postanowiłam zestaw zatrzymać i nie oddam, bo dziecku mojemu się spodobał :) 



Naczynia zostały więc z nami i dzisiaj chciałabym napisać Wam o nich słów kilka :)
Sama nie wiem od czego by tutaj zacząć. 
Chyba najpierw należałoby napisać, że paczucha trafiła do nas od firmy 


Uwielbiam ich zabawki ponieważ moim zdaniem są naprawdę niezniszczalne. Mamy już kilka samochodów mniejszych i większych, mamy zabawki do piasku, mamy też klocki. Wszystko firmy Wader i wiecie co? Po wielu latach, ani jedna rzecz, ani jeden element nie są zniszczone! I to także była jedna z przyczyn przez którą postanowiłam zatrzymać tę "kobiecą" zabawkę dla mojego małego mężczyzny ;) 


Nie jest to co prawda żadna z tych wymyślnych kuchenek gdzie są różne wydające dźwięki przyciski, gdzie piekarnik jest otwierany i świecą się w nim jakieś światełka, gdzie są jakieś szafeczki, szufladki i inne tego typu rzeczy. Kuchenka, którą dzisiaj Wam prezentuje jest dosyć skromna w porównaniu z innymi, które wyglądają jak te najprawdziwsze z naszych kuchni, albo jeszcze lepiej ;) Kuchenka "Party World" to niewielki, plastikowy pojemnik z naklejką udającą piekarnik. Wieko pojemnika to blat kuchenki. Znajdują się tam dwa palniki gazowe i dwa pokrętła, które podczas przekręcania wydają taki "chroboczący" dźwięk ;) Mamy tutaj także do zamontowania wieszak z czterema haczykami, a powiesić na nich możemy akcesoria kuchenne dołączone do zestawu. A jeśli o zestawie już mowa to w komplecie znajdują się 4 talerzyki, 4 miseczki, 4 łyżki, 4 widelce, 4 noże, 2 garnuszki z przykrywkami, 2 duże łopatki i 2 duże łyżki. Całość zapakowana jest wewnątrz pojemnika.


Wszystko wykonane jest z najlepszej jakości plastiku. Jest mocne, wytrzymałe, a co ciekawe można podawać na tym także prawdziwe jedzenie. Nadaje się też do używania w zmywarce oraz kuchence mikrofalowej. Pomysłowe prawda? Jeśli nasze dziecko zechce przekąsić coś na swoich własnych naczynkach to nie ma ku temu żadnych przeciwwskazań :)

Tak jak wspominałam na początku jestem mamą dwóch chłopców. Jeden to już duży 8-letni kawaler więc o zabawie taką kuchenką nie chce nawet słyszeć, drugi to niespełna 1,5 roczny maluch i zabawką tą jest zachwycony. Narazie miesza tylko w tych garnuszkach i miseczkach, a także bierze sztućce i udaje, że je. Ale jestem pewna, że za jakiś czas zabawa stanie się jeszcze bardziej kreatywna i dania zacznie serwować wszystkim dookoła. Teraz pozostaje nam jeszcze dokupienie do całości plastikowych składników spożywczych i zabawa wejdzie na jeszcze wyższy poziom ;)

Tym razem na zdjęciach nie zobaczycie moich chłopców. Na wakacjach u babci były akurat kuzynki Nikodema i Dominika więc okazja do porobienia zdjęć małym kuchareczkom nadarzyła się idealna. Wiktoria i Oliwia same prosiły mnie o to, abym porobiła im zdjęcia z kuchenką i nie mogły doczekać się kiedy zaczniemy "wielką sesję" ;) Były bardzo przejęte i bardzo się starały - widać, prawda :) ?
Dzięki temu mogę Wam dokładnie zaprezentować

Kuchenkę z akcesoriami - Party World



Kuchenka z akcesoriami - Party World
44,99 zł


3 komentarze:

  1. Wader ma świetne zabawki :) a to wiaderko/kuchenka to mistrzostwo.Idealne rozwiązanie do małych pokoi dziecięcych, ale i świetne rozwiązanie do piaskownicy. Już widzę jak dzieciaki chętnie bawią się w kuchnię na podwórku pod blokiem :))

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)